söndag 14 mars 2010

Ibland hittar man en pärla

För några år sedan när jag letade efter annat på nätet ramlade jag på det här inlägget. Den har inget att göra med kvinnlig dominans och manlig undergivenhet och jag tror inte heller att den någonsin skulle gå att applicera på ett sådant förhållande, men den är bra i alla fall. Här är den översatt till svenska.

Orgasm träning genom kontroll
 
av gina - 07.07.2003

Min Man och jag utövar orgasm kontroll genom träning. Det är INTE samma sak som orgasmförbud vilket både jag och min Man upplever som ohälsosamt. Vi har en överrenskommelse att det inte ska gå mer än högst en månad utan orgasm för mig. Vanligtvis brukar jag inte vara utan mer än en vecka eller så.

När jag träffade min Man och han berättade att orgasm kontroll var hans grej så letade jag överallt efter information och hittade bara ett par artiklar och inget skrivet av en undergiven. Det var det som fick mig att bestämma mig för att skriva det här.

Orgasm kontroll är något som jag verkligen gillar. Jag tycker så mycket om det att jag måste tillstå att det har blivit också min grej. Det började nog så enkelt. Min Man frågade mig en dag om jag var villig att pröva något för hans skull. Jag var på jobbet när han ringde. Han sa till mig att gå in på tjejernas och stimulera mig själv så mycket att jag var på gränsen att få orgasm och sen avbryta innan det hände. När jag kom hem efter fyra timmar kunde jag få gå in i duschen och ge mig själv en orgasm.

Jag skakade när jag sa ja och jag gjorde som han hade sagt till mig. Eftermiddagen passerade med njutbar vällust när jag tänkte på den utlovade duschen som jag blivit lovad. När jag väl körde hem kunde jag inte tänka på något annat. Min kropp brann och så fort jag klev innanför dörren gick jag rakt in i duschen och gav mig själv en underbar orgasm.

”När kan vi göra det här igen?” var min första fråga. Föga anade jag. En undergiven ska vara försiktig med vad hon ber om. Den kvällen sa min Man att han ville att jag gav honom mina orgasmer. Jag skulle lova att inte få någon orgasm utan hans tillstånd. Jag var ny på att vara undergiven och jag krävde att vara kontrollerad så jag var bara glad åt att ge honom mitt löfte.

Så från och med då när vi lekte sa min Man alltid ”inte ännu gina” och ”du skulle bara våga komma, gina”. Efter mycket fysisk retning sa han till slut åt mig att komma för honom. Fastän jag alltid har haft en stark sexdrift och aldrig haft svårigheter med att få en orgasm tidigare blev det så att varje orgasm som jag fick när vi använde orgasm kontroll blev starkare och bättre än jag någonsin haft tidigare. Jag älskade orgasm kontroll. Varje gång vi lekte slutade med att jag fick orgasm och jag fick fler orgasmer än jag någonsin haft tidigare.

Fast jag var 43 år då detta hände så lärde min Man mig nya saker om min kropp. Han lärde mig att inte tänka på orgasmen som jag kanske inte skulle få utan koncentrera mig på upphetsningen. Innan han tränade mig hade jag alltid fokuserat på den förväntade orgasmen och inte på känslorna som kom innan orgasmen. Jag är inte säker på att jag ens skulle kunna beskriva hur de känslorna var innan. Jag var så fullständigt fixerad vid själva utlösningen.

Jag var en så duktig elev. När jag väl blev bekväm med allt som han lärt mig så långt fick jag övningar som jag skulle utföra dagligen. Jag skulle sätta mig på knä och stoppa in en lätt vibrator, det kan inte göras med en tung. Gång på gång upprepade min Man att jag inte gjorde övningarna för min egen njutning utan enbart för hans skull.

Vibratorn sattes på den lägsta hastigheten och jag höll sedan fast den i korta perioder – i början var det bara fem minuter. Jag kramade musklerna runt vibratorn för att hålla den inne. Det var svårt.

Jag fick inte få orgasm under övningarna. Jag var tvungen att sluta innan jag kom till den punkten och sen starta igen när jag kunde. Jag fick inte hålla på längre än en timme. Min Man var väldigt tydlig med sina förväntningar. En del dagar kunde jag göra övningarna och en del dagar kunde jag inte. Men han fick mig aldrig att känna mig som att jag misslyckades. Han gav mig mycket bekräftelse och uppskattning under den här tiden.

När jag kunde hålla vibratorn i fem minuter ett antal gånger på raken ökade han hastigheten. Han gjorde det varje gång jag lyckades tills att jag kunde hålla den på högsta hastigheten och när jag väl hade nått dit satte han ner den på den lägsta hastigheten igen och istället ökade han tiden som jag fick hålla den och hela proceduren upprepades igen. Jag gör dessa övningar varje morgon. Det är en av våra ritualer.

Jag hade fortfarande tillåtelse att ta på mig själv när jag ville. Föga anade jag vilket privilegium det var. I ungefär en månad höll min Man på att stimulera mig fysiskt för att sedan neka mig orgasm – tills han tillslut lät mig komma. Och för varje gång han lät mig få orgasm gick det längre och längre mellan tid mellan.

Efter det började han med att stimulera mig men utan att låta mig få någon orgasm. Orgasmträningen var inte så kul då. Han sa till mig att jag inte längre hade tillåtelse att ta på mig själv. Mina leksaker var förbjudna och lådan var låst. Min Man hade börjat ta kontroll över mina fysiska reaktioner på hans stimuleringar. Han försäkrade mig att han inte skulle pressa mig över gränsen av vad jag skulle kunna hantera och han höll noggrann uppsikt över mig under den här tiden.

Han lärde mig nu att få mini orgasmer. Jag skulle bara tillåta min kropp att få små, lätta orgasmer. Jag spände lätt mina muskler och försökte hålla tillbaka orgasmen. Om och om igen förstärkte han mini orgasmerna genom att verbalt styra mig. Han kunde säga åt mig att få en mini orgasm eller att explodera i en kraftig orgasm och jag kunde göra som han sa åt mig.

Gång efter annan tränade vi det här tills han kunde kontrollera intensiteten i hur min kropp svarade på hans fysiska stimulering. Varje framgång belönades och varje gång jag misslyckades uppmanades jag att försöka igen. Han straffade mig aldrig för mina misslyckanden utan lovordade mig istället för att jag försökte.

Jag upptäckte att det var väldigt svårt att inte ta på mig själv. Till och med idag tycker jag att det svåraste med Orgasm kontroll är att inte få ta på sig själv. Vi pratade om det här när jag upptäckte hur svårt det skulle bli för mig och vi kom överrens om hur jag skulle straffas om regeln bröts.

Min Man påminde mig dagligen om vilka regler som gällde och hur han förväntade sig att jag skulle följa dem. Jag fann mig själv ta snabbduschar, byta kläder snabbt och vara i allmänhet lättirriterad. Den här perioden höll inte på länge men för mig var det den svåraste delen av orgasm kontroll, i sanning den mest frustrerande.

Vid den här punkten i vår träning märkte vi att jag reagerade på hans röst. Han började ”prata” mig upp eller ner. Ibland tillsammans med fysisk stimulering, men ibland enbart med rösten. Det här var en rolig tid för oss båda. Det var en så intim upplevelse och jag älskade orgasm träningen igen.

Vi la mycket tid på att träna upp och ned. Upp betydde att jag stimulerades fysiskt till gränsen av orgasm och sedan stannade där. Ner betydde att jag nekade mig själv att få orgasm och svalnade av. Vi gick från upp-och-ner med fysisk stimulering till att bara kontrolleras med hans röst.

Nu fick min Man en elak tanke. Han bestämde att om han kunde kontrollera intensiteten i min orgasm skulle han också kunna få mig att komma men även att stoppa orgasmen mitt i. Han använde sin mest dominanta röst för att få mig att sluta. Vanligtvis brukade han be mig väldigt snällt och artigt om vad han ville att jag skulle göra. Det här var en direkt order.

Det fungerade och han kunde få mig att stoppa en orgasm mitt i. Jag hatade ”ner” och jag hatade att stoppa en orgasm mitt i, men jag älskade att han kunde göra det här med mig. Jag känner att det är väldigt viktigt att påpeka att det här är något som vi gjorde tillsammans och inte något som min Man gjorde med mig. Under en period när jag hade lyckats lära mig att stoppa en orgasm mitt i så fick jag tillåtelse att få en orgasm efteråt. Men till slut kom jag till den punkten när han stoppade orgasmen mitt i och jag var sen inte tillåten att få en orgasm efter.

Sen gav han mig i uppgift att bege mig någonstans där det var tyst och lugnt. Jag hade en favoritplats dit jag brukade gå ensam som var vid en bäck som rann på mina ägor, men det hade kunnat vara var som helst där jag kände mig bekväm. Meningen var att jag skulle komma bort från min Man.

Där i min ensamhet övade jag på att gå ”upp” och ”ner” för honom. Eller fick jag instruktioner att gå upp och sedan få en orgasm, liten eller stor vartefter han önskade. Sen bestämde vi tillsammans att mina orgasmer bara var för hans njutning och att jag därför inte skulle få några om vi inte var tillsammans. Han förstärkte på det sättet att mina orgasmer var för hans njutning och inte för min.

Orgasm kontroll är inte något man kan stressa fram. Det byggs långsamt upp steg för steg. Vid det här tillfället hade vi hållit på ett år ungefär. Så en dag sa min Man åt mig att få orgasm för honom. Ingen fysisk eller mental stimulering innan, bara “Få en orgasm, och få den NU!!!”

Det fungerade. Min kropp reagerade på hans order. Jag var chockad. Orgasmen var annorlunda än någon jag dittills fått. Den kom från inuti mig, inte från något som gjordes med min kropp eller mitt sinne. Han gav mig en order och min kropp lydde honom.

Första gången det hände var jag vettskrämd. Det är väldigt skrämmande att upptäcka att någon annan kontrollerar din kropp, även om du vill det själv. Det faktum att han kunde göra det med mig fick mig att stanna upp och verkligen ta en allvarlig funderare på vad det var jag gav till honom och varför. Den här perioden krävde en hel del prat oss emellan. Min Man la mycket tid på att lugna mig och han missbrukade inte sin nya förmåga. Han gav mig tid att vänja mig vid att han hade kontroll över mig på det här sättet. Efter mycket prat och lugnande från hans sida kunde jag slappna av igen och vi var nu på en helt ny nivå.

Så kom dagen då vi var mitt i ett gräl. Jag var inte glad på honom vid det här speciella tillfället. Plötsligt mitt i grälet ger han mig order att få orgasm: ”Gina, ge mig en orgasm nu.” Jag tänkte "yeah, right" men så kände jag min kropp börja svara på hans order. Jag började få orgasm även fast jag var arg på honom och fast jag inte ville.

Det här bevisade för mig att mina orgasmer inte längre var mina utan hans. Jag tillhörde honom, det kändes faktiskt så. Även fast jag var upprörd och inte det minsta kåt kunde han ändra det bara med sin röst. Min kropp verkade vara nära en orgasm hela tiden. Återigen gav han mig tid att vänja mig vid tanken innan han gick vidare.

Vi hade nu hållit på med Orgasm kontroll så länge och vi hade kommit så långt att jag nu blev rädd för att min Man skulle tröttna på mig. Vi hade nått vårt stora MÅL så vad skulle nu finnas kvar att utforska. Men min Man försäkrade mig om att det här bara var början och inte slutet på vår gemensamma resa. Och de stämde.

Min Man och jag fortsätter att utforska och lära oss tillsammans. Vi har nu något som ingen annan har gemensamt. Visst, jag kan bli stimulerad av en massa saker, bilder, en sexig het berättelse, beröring osv. Men bara min Man kan ge mig orgasm genom att ge mig en order. Men vi har gått längre än så. Nu när han ger mig order får jag orgasm direkt och de slutar inte förrän han ger mig order att sluta. De kommer orgasm efter orgasm även fast de tillslut gör ont. Och fast jag är övertygad om att jag skulle kunna sluta självmant (innan jag dör av utmattning) så känns det inte så.

Känslan av kontroll är intensiv. För en ug är det en glädje utan motstycke. Jag känner att jag verkligen tillhör min Man och att jag har gett honom en verklig gåva. Jag är beroende av hans röst, väntar på hans kommando att få orgasm och sen på nästa kommando för att sluta.

Orgasm kontroll är en beteendeförändring. Jag har lärt mig att reagera på det ena eller andra sättet beroende på hans order. Tid, tålamod, stöd och mycket kärlek har fått min kropp att reagera på hans röst så att han kan få den att reagera som han vill. Det uppnåddes med positiv förstärkning och väldigt lite bestraffning utom när jag medvetet bröt mot reglerna. Och det byggdes upp långsamt och tålmodigt.

Jag har hört många som har hävdat att orgasm kontroll är en form av misshandel och att det är en form av hjärntvätt. Jag har hört att det förändrar den undergivne på ett inte så bra sätt. Jag kan förstå hur denna typen av makt kan missbrukas – precis som alla annan makt – men för mig har den varit en mycket njutbar och givande upplevelse.

Jag har inte förändrats på något annat sätt än det hur min kropp reagerar på min Mans röst, på hur starka och intensiva orgasmer jag har fått, på den nivå av kontroll som min Man har fått över mig och på mitt självförtroende. Att dela något så intimt med min Man och att vara så framgångsrik på det har skapat en känsla av stolthet som ug på ett sätt jag inte upplevt tidigare.

Orgasm träning genom kontroll är inte något för alla. Det är något att testa för att sedan användas eller förkastas beroende på vilka resultat man uppnår och på hur man reagerar som dominant och ug och vad man är ute efter. Det är inte värt att förstöra en relation pga av det. Det går inte att tvinga på någon och för en del är det nog omöjligt att uppnå.

Orgasm kontroll är min kink för att jag har hittat en inre frid och helet som jag inte har hittat någon annan stans. Känslomässigt uppskattar jag den kontroll min Man har över mig och min kropp. Fysiskt kan jag nu njuta av de starkaste orgasmer jag någonsin känt. Orgasm kontroll ger både mig och min Man mycket njutning.

2 kommentarer:

  1. Mycket spännande! Fast jag vill kontrollera över min egen orgasm visserligen.

    SvaraRadera
  2. Hittade precis hit. Tack för en spännande blogg.

    SvaraRadera