torsdag 4 mars 2010

Shit! Där försvann en av de bästa

Jag gillar att läsa sanna berättelser av andra som delar min typ av sex. Ofta är det inte bara upphetsande utan ger mig också en större förståelse för hur jag själv funkar. När det gäller cuckolding så har en av de bästa sidorna på nätet gått i graven denna veckan. Varietalsex var en sida som inte bara beskrev hur och varför det var upphetsande att se sin kvinna med en annan man, utan också pekade på väldigt mycket som kunde gå snett med den fantasin - både från mannens och kvinnans synsätt.

Nu finns det som tur är ett par bra sidor kvar där man kan hitta både det ena och det andra. Den ena heter Our Hotwives och den andra Cuckoldsforum. Båda sidorna är forum för män och kvinnor som gillar livsstilen och det ena har sektioner dit enbart kvinnor är välkomna.

Jag hittade också en lustig sida alldeles nyss som heter Swinger Wife Barter Club och är en sida där kvinnor byter sex mot hantverkartjänster. Sidan är väl egentligen en kontaktannons för kvinnor som vill ha sex (med betoning på cuckold och hotwife) och samtidigt få något gjort i huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar