tisdag 2 mars 2010

Kom inte hem förrän min älskare har åkt.

En av mina fantasier är att Susanna har djurisk, lidelsefull och hämningslös sex med andra män eller kvinnor medan jag bara retas och inte tillåts ha någon sex. Nu trodde jag att det var en fantasi som jag inte skulle få uppleva, men min blogg heter ju inte Fantasi till Fantasi, eller hur.

Jag och Susanna låg och kramades i sängen för länge sedan och pratade och vi gled in på sexfantasier. Jätteroligt att ligga och prata om sex, fast svårt ibland. Nå, jag klämde väl ur mig att jag fantiserade om min fantasi och sen var det nog inte mer med det. Tiden gick och för ett år sedan hade vi hamnat i en svacka med vårt liv och det påverkade också vårt kärleksliv. En dag hade Susanna fått nog.

"Om jag ska göra det här så vill jag bestämma helt och jag vill inte höra att du ångrar dig efteråt". Och med "det här" gissade jag att hon menade att ta kontrollen och verkligen dominera mig. Absolut sa jag med en plötslig förväntan i magen. Sen sa hon "Jag vill veta om det finns någonting som jag absolut inte får göra. Du får fundera tills imorgon". Jag kunde inte komma på något så dagen efter sa jag nej. Jag hade ingen aning om vad hon hade i kikaren.

Några dagar senare sa Susanna att hon tänkte gå ut gå med en väninna. Hon sa också lite retsamt att jag minsann inte skulle vara säker på att hon inte flörtade med andra och hon påminde mig om min fantasi jag hade berättat om tidigare. Jag trodde inte att det var på riktigt utan tyckte bara att det var spännande att hon tog för sig. Jag insåg inte hur mycket allvar det låg i hennes ord.

Den där första kvällen var hon bara ute till 23. Hon hade varit ute och dansat och druckit lite vin. Hon var glad och kåt och jag njöt verkligen av att se henne så. Helgen efter bestämde Susanna att hon skulle sova över hos sin väninna och jag fick hämta henne där morgonen efter. Inte heller nu tog jag henne på allvar. Jag såg det som ett experiment från hennes sida att testa sin nya frihet och testa hur mycket jag skulle tillåta henne att sväva ut. Jag började fantisera om att kanske, kanske skulle det kunna hända i framtiden att hon träffade någon någonstans på något sätt. Men det var verkligen bara en avlägsen fantasi. Det tog bara en vecka till innan hon släppte bomben.

Susanna hade bestämt att sängen var hennes. Varje kväll måste jag böja knä vid hennes säng och fråga om lov att få komma och lägga mig. Just den här kvällen bestämde hon att jag inte fick. Hon ville ha mig på golvet nedanför och där låg jag när hon berättade att hon hade en träff den kommande helgen med en man och att hon inte tänkte komma hem på natten. Jag fattade inte vad hon sa på flera minuter. Jag hörde henne men jag kunde inte fatta. Det snurrade bara i huvudet på mig. Jag frågade vem det var men hon markerade med kraft att jag inte fick veta, kanske efteråt. Jag läser ibland godnattsagor för Susanna och vid det här tillfället höll jag på med "Venus i päls". Jag minns inte ett smack av vad jag läste för henne. Huvudet var luddigt, magen orolig och jag kunde inte koncentrera mig.

Susanna somnade snabbt men jag låg och vred mig på golvet. Det var nog den längsta natten i mitt liv. Jag kände mig chockad, ensam och ledsen. Tusen frågor och tankar jagade i huvudet. Men hur... vem... när... och jag kände mig skamsen också eftersom det var det här jag hade bett om och nu låg här och tyckte synd om mig själv.

Dagarna fram till den kommande helgen var en känslomässig berg-och-dalbana för mig. Ibland var jag tillbaka i tonårens svartsjuka för att sekunden efter skämmas som en hund. Jag började resonera med henne om hur jag kände, vad som inte var ok för mig och vad hon skulle behöva göra för att ändra vissa saker i sitt arrangemang för att jag skulle må bättre. Bullshit! säger jag så här i efterhand. Jag försökte bara manipulera henne och få tillbaka kontrollen. Hon vägrade naturligtvis och stod på sig. "Antingen gör vi på mitt sätt eller så skiter vi i alltihopa".

Jag gjorde vad jag kunde för att spela med. Jag tog hennes stövlar på omklackning, jag gick och köpte ett nytt set med underkläder åt henne och jag skaffade ett paket kondomer. Det fanns en spänning i allt det där, att göra henne fin för någon annan. Jag pendlade mellan åtrå-undergivenhet-svartsjuka i en mycket märklig blandning.

På fredag kväll brast det. Susanna hade hängt mig i taket på övervåningen och hade precis börjat piska mig med den mjuka piskan som uppvärmning. Det började med att jag snyftade och sen släppte alla fördämningar. Jag har nog inte gråtit så mycket sen jag var ett litet barn. Susanna släppte ner mig från taket och jag kröp in i hennes famn lät tårarna skölja bort... vad det nu var som försvann. Hon var rädd att hon skulle ha förstört något mellan oss, men jag kände mig bara lugn och trygg och full av kärlek efteråt.

På lördagen hjälpte jag Susanna att bada, raka sig, smörja in sig och klä sig i de nya underkläderna jag hade köpt. Jag körde henne till den platsen där hon skulle plockas upp och sen kysste jag en nervös kvinna hejdå. Jag försökte fylla min kväll med olika sysslor men mina tankar var bara hos henne hela tiden. Jag fick ett sms vid halv tio att allt var ok och hon önskade mig godnatt. Det var svårt att vara ensam i sängen den här natten och det har inte blivit fler ensamma nätter efter denna. Susanna har valt att träffa honom och ha sex, men inte spendera natten borta. Det blev en fem, sex gånger de träffades och det gick lättare för mig efter den första gången.

Susanna blev mer bekväm med att berätta vad som hände på deras möten, vad han gjorde med henne och hon med honom. Det här sms:et fick jag av henne vid ett tillfälle medan de fortfarande var tillsammans: "Åh, vad sexigt och skönt. Nu har han tagit mig hårt och vilt. Vi är helt slut o svettiga nu. Det var väldigt upphetsande för du satt och tittade på hela tiden." Vi fantiserade båda två om att jag satt bunden i samma rum och tittade på.

Hon fick inte orgasm med honom utan brukade komma hem kåtare än när hon åkte. Det här sms:et fick jag efter ett av deras möten när hon var på väg hem: "Skulle vilja hänga dig i taket när jag kommer hem och smiska dig ordentligt bara för att jag är så kåt. Sen skulle du få tillfredsställa mig tills jag skrek." Om det var den gången minns jag inte, men jag minns att hon viskade i mitt öra vad de hade gjort med varandra och hur kåt hon hade blivit medan hon piskade mig. Ohhhh!


För Susanna var det ett sätt att verkligen dominera mig och ett sätt att känna sig attraktiv, åtrådd, sexig och fri. Jag å min sida kände det som att jag just hade träffat henne, nykär och osäker på hennes känslor. Det var jättejobbigt och jättespännande. Jag kommer tex ihåg att jag köpte två teaterbiljetter med middag åt henne när hon fyllde år och jag var inte det minsta säker på att hon skulle vilja gå med mig. Jag blev jätteglad när hon valde mig. För henne var det en självklarhet att gå med mig, men inte för mig. Vilken annan man skulle reagera på det sättet när han ger sin kvinna biljetter i present?

Sista gången de träffades gjorde de det hemma i vårt hus. Jag hade städat, bäddat rent och handlat lite kallskuret åt dem. Sen försvann jag på bio och fick inte komma hem förrän han åkt. Susanna berättade då för honom att jag ville sitta bunden i samma rum när de hade sex men där gick nog gränsen för honom. De träffas inte längre och nu har det gått ett tag.

Susanna och jag pratade med varandra för några veckor sedan och vi kom fram till att vi vill ha fler äventyr. Vi vet ännu inte var, med vem eller hur, det får framtiden utvisa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar