fredag 26 februari 2010

På bara 4 sekunder

Det där med hur lång tid det tar är ju individuellt. Det är ju faktiskt skillnad från gång till gång också. Men jag hör nog till snabbklubben. Kanske inte fyra sekunder men om jag bara skulle bry mig om mig själv skulle nog inte min kvinna ens hinna bli upphetsad. Så för mig gäller kvinnan först. På plussidan kan jag ju då säga att jag har blivit ganska duktig med tunga och fingrar. Men det finns hjälpmedel för den som vill prova.

Det första jag testade var en fördröjningsspray. I stort sett en bedövning som hos tandläkaren, men inte lika djup. Det finns båda spray och krämer. Jag läste igenom så mycket "tester" jag kunde hitta innan jag köpte. Det finns väldigt lite konsumentupplysning i området men jag letade och hittade en del. Skulle inte någon kunna bli en Sverker "snopp" Olofsson som testade sexprylar? Jag kan se honom stå och skaka en dildo framför en tillverkare "Ska de va så här? Va, va, va?" Nu glider jag av ämnet här.

Jag fastnade för en spray som heter STUD 100. Den verkade vara den bästa efter vad jag kunde läsa mig till. En del sprayer och framförallt krämer hittade jag en del dåligt om, och om jag nu skulle testa ville jag testa den som verkade vara bäst.

Effekten är att man blir bedövad. Punkt. Jag vet inte vad jag ska säga mer. Är det kul att äta när man är bedövad i munnen? Det är ju gott, men man väntar nog till bedövningen släppt. Dessutom är den inte så himla effektiv som man kan tro. Även fast jag var bedövad så fick jag orgasm. Det tar längre tid, det är sant. Men jag tycker inte att det är värt det. Om jag kunde vara säker på att jag INTE skulle få orgasm då skulle det vara en annan sak, men nu är det inte så. Inte för mig i alla fall. Testa själv för all del. 200kr är inte så mycket pengar.

Pass upp med att vara för snabb från att du sätter på sprayen till att du tränger in. Bedövningen kan annars flytta vidare till din partner. Och tänk inte på oralsex. Den smakar blä.

Sen fick jag höra talas om ett piller som hette Priligy. Det har gått att få tag på från mysko utländska nätapotek tidigare, men vem f-n e så korkad att han köper tabletter från mr X? Nu har tabletten kommit till Sverige och det är något heeeelt annat än bedövning. Jag har fortfarande känsel men kan hålla på längre helt enkelt. Första gången vi provade var sååå häftigt. Efter en minut eller så hade jag ännu inte fått några orgasmkänningar. Inte ens efter två minuter. Jag började skratta för att det var så häftigt, och Susanna började skratta för att jag skrattade. Jag kände mig som en alfa-hane.

Nu funkar ju inte alla piller för alla pojkar. I snitt förlänger man utlösningen till 3,5 minuter (allt under 1,5 minuter anses för tidigt) men det finns ett fåtal som pillren inte har effekt på.

Sen finns det biverkningar också. Man kan bli snurrig i pallet efter ett piller. Man ska alltså inte klättra upp i stegen och sätta stjärnan i toppen av julgranen. Man ska inte dricka alkohol tillsammans med medicinen heller - då blir man ännu mer snurrig (hihihi).

Själv blev jag lustig när jag tog min första tablett, men alla efterföljande tabletter har varit utan biverkningar. Första gången kände jag mig som när jag var ung och rökte hasch. Jag blev helt trög och satt bara och glodde rakt framför mig. Det tog mig 10 minuter att försöka få ner ett täcke i ett påslakan tills Susanna kom in och tog över. Det var lite lattjo, men efter den första tabletten har jag inte haft några biverkningar. Jag dricker ett glas vin också i långsam takt och det är helt ok.

En annan biverkning är i plånboken. Varje tablett kostar drygt 100kr med läkarkostnaden. Så det blir bara ibland som asken kommer fram. Dessutom måste man ta den 1 timme innan så det gäller att man vet att man ska älska. Annars är det pengar i sjön. Men bara det att jag vet att tabletterna finns där i mitt skåp och att jag då och då kan få uppleva känslan att vara en alfa-hane är toppen.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Underbart att äntligen läsa en recension av detta piller.. har själv fått recept på det men inte provat ännu. Det där med priset är såklart lite trist, men vänta något år så är det nog lite bättre. Får man fråga vilken dosering du använder, 30 eller 60mg? Får man längre/bättre effekt om man tar t.ex. 2 st 60mg tabletter? Kanske en dum fråga, förväntar mig inte att du har provat - men värt att fråga. Jag kan i dagsläget hålla igång i ungefär någon minut.. hur mycket hjälpte dig jämfört med din "hastighet" före kontra efter? :)

    SvaraRadera
  2. Testa buprenorfin det är det verksama ämnet i t.e.x subutex
    Jag garanterar att du kan ha sex hela natten utan att det går för dig om du inte verkligen vill det
    och då får du hjälpa till med handen.

    Nackdelen är att det är lätt beroende framkalande
    och att i början kan man bli lite illamående om man tar för mycket, men efter en spya så blir allt bra igen

    SvaraRadera