torsdag 18 februari 2010

Godnattsaga

Jag hittade en historia på Internet för några månader sen som jag verkligen gillade. Jag sparade ner den på hårddisken eftersom jag ville att Susanna skulle läsa den, jag gör så då och då. Hon tyckte det var en bättre idé om jag läste den för henne istället, hon gillar att höra min röst. Och för en vecka sen när vi låg nakna i sängen så läste jag den som en godnattsaga för henne. Jag har översatt den (fritt förstås) här nedanför.

Det var en gång...

Ovanligt intensiv BDSM och T&D (Arkiverad 2007)

Av Sublocked

Min fru är konstig ibland. De av er som har läst mina tidigare inlägg vet att det kan gå veckor och till och med månader utan att hon ens nämner BDSM, och så plötsligt: Pang!
Så var fallet i lördags kväll. Jag hade varit inlåst i åtta dagar (inte speciellt lång tid för mig), och när jag gick in i vårt sovrum runt halv tio ropade min fru på mig från vår stora walk-in closet att hon behövde hjälp med något. Jag gick in i garderoben där hon stod och höll en tung kedja och pekade på en krok i taket. På hennes order hade jag satt upp kroken två månader tidigare och jag hade sett fram emot det här ögonblicket både med fruktan och förväntan.

Hennes väska med alla bondageprylar var spridda över golvet och jag visste att jag skulle få en intressant stund. Jag hänge upp kedjan som jag var tillsagd och ställde mig sen under den medan hon satte på mig ett hals/överarms/handleds-lås bakom ryggen, det är som ett armlås, men mycket mer bekvämt. När det väl sitter där så är det omöjligt att ta sig ur. Väl på plats visste hon att jag inte kunde hindra henne att göra vad hon ville med mig och hon tog god tid på sig. Sen snörde hon på mig den heltäckande ansiktsmasken med den vadderade ögonbindeln och avslutade med att stoppa in och låsa fast den penisformade munkavlen av läder. Hon sa åt mig att ställa mig på tå och låste sedan fast D-ringen i toppen av huvan med kedjan som hängde från taket. Nu kunde jag varken tala, se eller röra mig och knappt höra. Hon satte på mig bröstklämmor och viskade i mitt öra "Bekvämt? Jag ska ta mig ett skönt, långt och varmt bubbelbad nu." Jag hörde dörren till garderoben stängas och jag var ensam med min smärta. Svagt hörde jag vattnet tappas upp i badkaret och jag mins att jag tänkte "Hur ska jag kunna klara det här?" Jag svarade mig själv genom att tänka "För att jag måste."

Vattnet slutade rinna. Plötsligt kände jag henne dra i mina bröstklämmor och röra vid mitt kyskhetslås. Hon viskade "Jag glömde något. Lyft ditt ben." och jag kände en välsmord stjärtplugg tvingas in mellan mina skinkor. Hon använde kraft och det gick för fort men jag hade ingen kontroll över vad hon gjorde. Hon var obarmhärtig och pressade på tills den till slut åkte in med ett plopp för att hållas fast av min egen ringmuskel som hade gett upp kampen. Jag skrek i min munkavel av smärta. "Så" sa hon, "håll ihop benen." Hon låste ihop mina ben vid anklarna med läderbojor. Jag var helt orörlig.

Klick. Dörren stängdes igen och jag var helt ensam. Normalt sett lämnar hon mig inte på det här sättet särskilt länge så jag hängde där i min smärta och jag väntade, och väntade, och väntade i vad som kändes som en evighet. Det var med stor lättnad och förväntan jag till slut kände hennes fuktiga händer på mitt bröst och min bak. Hon smekte mig över kroppen och så plötsligt... ingenting. Min kuk måste ha droppat som en kran för hon sa till mig att lyfta mina fötter så hon kunde lägga en handduk under mig. Normalt sett är det då hon säger åt mig att onanera framför henne, men inte denna gången.

Medan jag hade ett ben i luften kände jag någonting, en sak eller trosa eller något som hon drog upp längst mitt ben. Jag hade inte den blekaste aning om vad det var för något. Så sa hon "Vill du knulla mig, slav? Va?" Jag stönade i min mask och hon sa "Ok. Då knullar vi." Jag undrade vad som hände när jag kände något som spändes över min höft. Hon spände på mig dildon. Nu hade jag en stor löspenis fastsatt på mig. Min fru körde in penisen i sig och började stöta. Även fast jag inte kände någonting reagerade jag instinktivt och började stöta tillbaka. Jag kände hennes varma andedräkt i min nacke medan hon fick orgasm flera gånger. Jag grät nästan.

Hon var andfådd när hon klev av mig och viskade i mitt öra "Var det skönt för dig? Jag hoppas det för nu tänker jag fylla på mer varmvatten och ligga en stund till. Jag kommer tillbaka och knullar dig igen." Jag skruvade på mig av frustration och smärta men det fanns inget jag kunde göra. Dörren stängdes igen och jag hängde kvar där i mitt mörker tills hon upprepade hela proceduren... två gånger, tills hon var utpumpad. "Äntligen", tänkte jag "är det min tur".

Med stor ömhet låste hon upp alla mina bojor, alla utom min huva och min ögonbindel. Hon ledde mig till kanten av sängen och sa till mig att ställa mig på knä. Jag fick sen ge henne oral sex tills hon kom två gånger till. Hon tog av mig ansiktsmasken som det sista hon gjorde den kvällen. Jag var helt fri sånär som på mitt kyskhetslås. Jag trodde inte mina öron när hon sa "Så. Jag är färdig med dig för ikväll, slav. Jag ska sova nu."

Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så hjälplös och frustrerad. Jag stirrade bara tvivlande på henne och jag kände att hon utmanade mig att böna och be, jag bara kände det. Jag sa ingenting fast det var svårt, men jag visste att om jag bad om det så skulle det bara resultera i att jag skulle få vara inlåst ännu längre bara för att hon avskyr när jag ber och tjatar. Hon sov redan efter fem minuter. Jag tittade på klockan. Hon var kvart i tolv. Jag hade varit bunden och retad i över två timmar och nu förväntades jag bara somna.

Den natten glömmer jag aldrig.

"Typiskt en man som har skrivit det där!" sa Susanna till mig när jag var klar. "När en man skriver så går det alltid flera gånger för tjejen." Hmmm? Kan det vara så? Har inte tänkt på det, men det är klart att män alltid vill att kvinnor ska bli tillfredsställda av honom. Och gärna flera gånger också. Men jag kan inte hjälpa att jag tror att historien är sann. Det känns så.

Dessutom (slår det mig nu) kan det väl inte finnas en enda kvinna som inte får orgasm om hon är sexuellt dominant. I så fall gör hon ju något som inte funkar för henne, och då skulle hon väl inte göra det om hon nu var dominant på riktigt. Om hon inte vill ha orgasm förstås.

Vad tror du?

Ä! Sexig och het var berättelsen i alla fall. Jag har också varit med omen natt i våndor när jag knappt fick en blund i ögonen. Det var så här efteråt en underbar upplevelse. Men det får bli en annan gång. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar