onsdag 17 februari 2010

Kyskhetslås för män

En man som får orgasm tömmer ut sin sexuella energi och blir nöjd, trött och slö. En man som inte får orgasm behåller sin energi och fortsätter att vara kåt, uppmärksam och på alerten. Susanna har märkt det, att hon kan behålla mitt fokus genom att inte låta mig få orgasm och därför har jag ett kyskhetslås.

I början testade vi något som hette CB2000, ett genomskinligt plastfodral till budgetpriset 1.500 kr. Plastskit! säger jag bara.

I paketet följer det med ett antal ledade ringar i olika storlekar. Man väljer den som passar bäst och sätter den runt kuken och bakom pungen. Och så stänger man den med en sprint. Sen trär man in kuken i ett plastfodral och låser fast det i ringen med hjälp av sprinten och ett hänglås.

- Jag kunde med största lätthet dra ut min kuk ur fodralet bakvägen och hade jag velat hade jag kunnat få orgasm plätt-lätt (det kan förhindras genom en piercing och ett kompletterande lås).
- Ringen har förnicklade metalldelar vilket gjorde att jag efter några veckor fick allergiska utslag.
- Plasten slets och blev ful efter några månader.
- Det fanns plats i fodralet att svälla och jag fick tom orgasm vid ett tillfälle pga av detta.

Sen hittade vi något mycket bättre. Loris tube. På sidan finns det många skinande, blanka och sexiga stålburar för män. Allihopa designade för att omöjliggöra att mannen har sex med sig själv. Och det är på riktigt.

Vi bestämde oss för en modell som påminde om CB2000, men som passade som handsken och som dessutom hade extra säkerhetsåtgärder så att det var omöjligt att ta sig ut om man inte hade nyckel.

Det första man ska göra är att mäta på olika ställen. Man blir ju nervös att man ska mäta fel så jag tror att jag mätte 10-20 gånger. Sen ska man översätta måtten till amerikanska inch. Ytterligare möjligheter att räkna fel så jag räknade om flera gånger för att vara säker. Därefter beställer man och skickar pengar samtidigt. Mycket pengar. Jag tror att jag betalade 5.500kr.

Den modellen vi hade beställt hade en säkerhetspinne som löper underifrån, i en båge och ut längst fram. Den syns på bilden om man tittar noga längst fram. För att ha tuben på sig var jag nu tvungen att gå och få en piercing som kallas Prins Albert. Det är den enklaste piercingen och den gör inte ont att ta - men det är ju läskigt. Skit samma, man lever bara en gång. (Jag kommer att göra en egen post om piercingen längre fram.)

Det var med förväntan vi öppnade paketet när det kom. Ett mycket välgjort hantverk visade det sig. Och tung var den. Men när jag tog på den första gången så kände jag inte av tyngden, den satt som en smäck. Det var lite meckigt första gången, men sen har jag lärt mig proceduren och nu går det utan problem.

Först trär jag på ringen som sitter närmast kroppen genom att dra hela paketet igenom den. Den ena kulan, den andra och sedan trycker jag igenom kuken. Trångt, men det går. Sen för jag in kuken i tuben. Vid det här laget brukar jag ha fått lite stånd, men det är bara att pressa in den, det är aldrig några problem. Efter det för jag in pinnen underifrån, upp genom piercingen och ut längst fram. Den petar bara ut några millimeter längst fram. Pinnen fixeras underifrån med en liten skruv som har ett specialhuvud. Den enda nyckel som passar i skruven är specialtillverkad och kommer med i leveransen. Och jag kan inte beställa en ny i efterhand. Susanna skulle kunna, men inte jag. Lorie säljer av uppenbara skäl inga nycklar till män. Slutligen skruvar jag fast tuben i ringen med en likadan skruv. Nu sitter den fast och går inte att ta av eftersom pungkulorna hindras att dras bakåt av tuben.

I början var min kropp tvungen att vänjas vid tuben. Jag blev irriterad där ringen satt och behövde ändra läge på ringen då och då för att det skulle kännas ok. Irritationen försvann efter en-två veckor. För övrigt var det inga problem att ha den på. Jag var tvungen att sitta ned och kissa förstås, lite planering krävs när man ska ut på bio eller liknande om man inte vill stå och stirra på en pissoarränna utan att kunna dra fram den.

Däremot. När jag har sex med Susanna gör den sig påmind. Min penis sväller över alla kanter men kan inte komma någonstans. Det enda jag kan göra är att fokusera på Susanna och hennes kropp och bara acceptera att jag inte kommer att få någon lindring. Det är så intensivt att jag ofta välkomnar piskan som hon använder för att jag då på något sätt får en slags tillfällig lindring.

Under de perioder när jag har tuben på så får jag komma ut och duscha en gång i veckan. Det behövs för jag kommer inte åt den på något annat sätt. Det skulle antagligen fungera med tops indränkta med sprit eller något, men jag blir utsläppt. Det finns avbrytbara skruvar att köpa till. De är för permanent inlåsning. Man doppar skruvarna i metallim, skruvar i den och bryter av dem. Sen toppar man med lite extra lim överst. Extremt men sexigt. Det längsta jag har haft den på mig är 6, 7 veckor. Tyvärr kan jag inte ha den längre än så eftersom pinnen (den underifrån) skadar min hud om jag har den för länge. Vi håller på att titta på en ny modell som heter #12 (finns några olika modeller), men vi har inte slagit till ännu. Den ska man kunna ha läääänge.

Jag skulle flugit utomlands för ett tag sen. Susanna ville inte släppa iväg mig utan kyskhetslås och Lories tuber fungerar inte på flygplatser. Så jag har skaffat en ny anordning i plast som jag aldrig har prövat eftersom flygresan inte blev av. Den är i plast och kallas MCD (Male Chastity Device). Det är helt enkelt en plastremsa med taggar som man fäster runt den slaka penisen med taggarna inåt. Om man får stånd gräver sig taggarna in med smärta som följd vilket gör att man vaknar mitt i natten eftersom vi män ofta har stånd i sömnen. Tydligen ska man lära sig att kontrolera sin tankar efter ett tag... säger dem, jag har ju som sagt sluppit att försöka själv. Det går att klippa av den, men då syns det. Du kan kolla här.

Jag är inte mycket för noveller eller fiction som man kan hitta på nätet. Det finns så mycket som är dåligt. Däremot gillar jag verkligen att läsa om andras liv och erfarenheter. Jag gillar när det känns äkta och då och då hittar jag något som jag gillar. Som den här tex som jag hittade på Altairboy, en sait för undergivna män i kyskhetsanordningar (fritt översatt från engelska):

Råd från en livslång kvinnlig keyholder

Av Mistress Anne

Hej Altairboy

Eftersom jag vill vara anonym så har jag tagit mig namnet Mistress Anne, och jag har gjort det bara för att ha ett namn för eventuell framtida korrespondens. Vänligen håll min e-post anonym eftersom jag inte vill ha mail från män som tjatar om att jag ska vara deras keyholder. Jag är redan färdig med det och jag skriver enbart för att andra kvinnor ska få mina råd. Nya eller erfarna keyholders. De här råden är inte för dig som bara vill leka på helgerna. De är för de kvinnor som vill leva som dominant med en slav 24/7.

Jag har varit en keyholder mer eller mindre i någon form sedan den dagen jag tog emot nyckeln av en engelsk gentleman mellan 1987 och 1991. Han var inlåst i ett "Tollboy belt". Redan från början insåg jag att det här inte var en lek, åtminstone inte för mannen. Självklart kunde jag aldrig tacka ja till en nyckel från någon som var inlåst i en plastsak eller annan ej rymningssäker sak. Det dödar hela glädjen för mig. Jag rekommenderar Lories tub av hela mitt hjärta. Det är den överlägset bästa och mest rymningssäkra kyskhetsanordning som finns för närvarande. Inget runt midjan som hindrar rörelser och inget som kräver uppmärksamhet. Och med en Prince Albert piercing kan mannen omöjligen dra ut den bakvägen. Det nya låset är så perfekt som jag skulle önska och en inlåst man är inlåst tills han släpps ut med nyckel.

Hur den fungerar? Det handlar om att mäta rätt. Alla män tror att deras penis är längre och bredare än den egentligen är. Gå till en järnaffär och skaffa några plaströr som mäter från 1 7/8 till 2 till 2 1/4 inches (Jag orkar inte räkna om till cm). Den som han kan få in penisen i är den rätta storleken. Min nuvarande slav var helt säker på att han var minst 3 inches och var på väg att beställa en tub av den storleken. Jag tog hem några rör av mindre storlek och det visade sig att han var 2 1/4 inches i omkrets och 3 inches lång (enbart skaftet). Jag fick honom att beställa tuben med en bur för huvudet längst fram, vilket gjorde att den blev totalt ungefär 4 inches lång, ett kyskhetslås han har lärt sig att respektera. Det tar flera månader att få sin tub, men det tar lika lång tid för piercingen att läka tillräckligt för att användas så det hela blev perfekt. Vi fick den senaste #7 med bur för penishuvudet för 2 år sedan. Jag har inte låtit honom få orgasm sedan dess.

Medan jag skriver det här lagar han mat i köket iklädd strumpbyxor och högklackat. Jag är klädd i högklackat med strumpor, läppstift och rött nagellack (ta reda på vad som tänder honom och använd det för att göra honom galen). Om jag blir nöjd med middagen kommer jag att binda honom (jag älskar att surra in honom i glad-pack och tejpa ihop honom, eller att binda honom i alla fyra ändar, eller något däremellan) med enbart hans penis som sticker ut. Jag kommer att göra det bekvämt för mig och sedan reta hans penis i flera timmar. Han är så på gränsen vid det här laget att jag aldrig riktigt tar tag i den. Jag bara rör den helt lätt, kysser den och kittlar den med mina naglar. Om den blir för stor så använder jag is för att kyla ned den och börjar om från början igen. Han får aldrig lov att få orgasm och jag älskar att höra honom be och gråta, vilket han alltid gör varje gång. Du förstår att jag blir oerhört upphetsad av att veta att han är så sexuellt frustrerad och jag har bara inte lust att stoppa det. Varje dag för med sig nya anledningar till varför han inte ska få någon orgasm, nya härliga vädjanden av ångest och tårar. Riktiga, äkta tårar av frustration. Och bäst av allt, en stadig ström av droppande från hans penis som aldrig slutar. Han är som en hingst som droppar och droppar.

Som tack har jag det bästa sexet en kvinna kan önska. Jag låter honom använda en dildo ibland men något som jag tycker är roligare är en sak jag hittade på Internet. Penis på insidan, stor och bred, och penis på utsidan bara för mig. Jag njuter oerhört medan han kämpar under mig bara för att få luft. Oralsex när ens jag vill ha, ryggmassage, fotmassage och bäst av allt, jag har inte ens nycklarna hemma. Jag brukade ha dem i ett bankfack hos ett lokalt kontor. Sedan dess har vi flyttat 5 mil från banken och nyckeln ligger kvar. Så på helgerna kan jag inte ens låsa upp honom om jag skulle vilja. Och flickor, tro inte för en minut att du inte skulle göra det i en svag sekund. Hade jag haft nyckeln till hands hade jag släppt ut honom mer än en gång. Men efter stridens hetta, och trots alla hans tårar har jag aldrig tagit ut nyckeln från banken för att ha sex. Jag har gjort det några gånger då och då för rengöring och inplanerade tortyr sessioner (som jag kallar dem).

Tortyr sessioner har jag när det passar mig och mina nycker. Jag använder alltid bondage och jag låter honom aldrig få orgasm. I början tror han alltid att den här gången kanske det är dags, men det slutar alltid med hans bedjande, bönande och snyftande. Jag blir så upphetsad av det här att jag ibland använder hans ansikte i timar efteråt. Använd bara dina naglar. Använd aldrig eller nästan aldrig tryck på hans kön. Bara riv, kyss, slicka och retas med ord. Sätt munkavle på honom tills du vill höra hans ljuva lidande. Har du någonsin testat en gummimask? De blir helt galna där inne. Det är bara att fortsätta retas hela dagen lång. Och känn dig inte skyldig. Han bad att få bli nekad. Han trodde att han kunde styra dig och fortfarande få sin njutning. Icke så. Det är du som har nyckeln, han är helt och hållet din.

Straff. Har du någonsin piskat en man tills han gråter? Det är dags att du gör det för att då kommer han att vara rädd för vad du kan utsätta honom för. Jag samlar alltid ihop alla hans synder och sedan bestämmer jag vilket straff han ska få. Han är så lydig efter det. Han bara andas undergivenhet. Backa aldrig på ditt ord. Vid den utlovade tidpunkten tar du fram piskor och rep, sätter på honom strumpbyxor och kör hårt. Du kommer att veta när det är dags att sluta. En sak bara, om du upptäcker att han gillar strumpbyxor ska du inte använda dem. Använd strumpbyxor bara på män som hatar det. Ta bilder på honom som du kan använda som påtryckningsmedel senare. Och ha kul. Han kommer att sjunka genom golvet av skam. Återigen, det var han som bad om det när han gav dig nyckeln till hans penis. Gör honom inte besviken. Er relation kommer att nå höjder du aldrig kunnat föreställa dig. Ha kul.

Behöver han orgasm? En gång om året är mer än tillräckligt. En gång vart annat år är bättre. Aldrig är bäst. Han kommer att läcka. Hans prostata kommer att släpa ut tillräckligt med spermier när den behöver. Låt honom inte använda det argumentet för att du ska ge honom en orgasm. Genom att hålla honom inlåst kommer han hela tiden att vänta på nästa gång du retar honom, nästa chans att kanske få en orgasm. Få honom att tro att möjligheten finns just runt nästa hörn. Han är så nära, men när du ser hans stånd som viftar våldsamt och knullar luften som om den vore världens bästa fitta ska du komma ihåg denna mening: "Inte dags än, älskling. Men snart. Kämpa på så kommer det snart att vara din tur, jag lovar." Som tack kommer du att få världens näst bäste man eller pojkvän. Världens bästa har jag, men han brukade vara världens sämsta.

Hett, hett. Allt utom det där med strumpbyxorna. Det kan jag definitivt vara utan. Tur för mig att min Susanna inte gillar att klä mig i kvinnokläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar